English

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

حمایت از صادرات محصولات ذوب آهن اصفهان، یک اولویت ملی است

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور در ذوب آهن اصفهان، ضمن بازدید از خط تولید و پروژه های این شرکت با مسئولین ذوب آهن دیدار و گفتگو نمود.

حمایت از صادرات محصولات ذوب آهن اصفهان، یک اولویت ملی است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، نماینده مردم اصفهان در مجلس در حاشیه این بازدید گفت: دستاوردهای ذوب آهن نشان می دهد که کارشناسان و مهندسان کشور ما می توانند در سطح جهانی کارهای بزرگی انجام دهند و این موفقیت ها بسیار امیدبخش و غرور آفرین است.

عباس مقتدایی با اشاره به تجهیزات مدرن موجود در کارگاه نورد 650 ذوب آهن که تولید ریل انجام می دهد، گفت: با این توانمندی به جمع 5 کشوری پیوستیم که از دانش فنی و فناوری لازم برای تولید انواع ریل های استاندارد برخوردار هستند. 

وی بهره گیری از  فناوری و تجهیزات تولید ریل را که نیازمند برخورداری از چندین دانش در کنار هم است کار دشوار و پیچیده ای دانست و گفت: جوانان این مرز و بوم بدون اتکاء به بیگانه این دستاورد بزرگ را حاصل کردند و کاملاً مشهود است که مدیران و برنامه ریزان ذوب آهن توانستند برای تولید ریل، مجموعه ای از فعالیت های مدیریتی را در بالاترین سطح انجام دهند.

رییس کمیته دیپلماسی اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید در سطح ملی، انواع حمایت ها را از صادرات محصولات ذوب آهن اصفهان داشته باشیم و باید با تمام توان مان کمک کنیم که در کشور، این تولید ملی را به سطح بالاتری از ثروت آفرینی برسانیم.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: این مجموعه توانمند که با آرامش در حال فعالیت های بسیار مهم تولیدی است در بی اثر نمودن و خنثی سازی تحریم ها کارهای پرشتابی را انجام داده است و شاید در آینده مشخص شود که این دانش و تکنولوژی که متکی بر توانمندی داخلی است تا چه اندازه نقش مهمی در مقابله با تحریم داشته است. 

مقتدایی گفت: این بازدید میدانی نشان داد که تحرک بی نظیری در مجموعه های تولیدی ذوب آهن اصفهان وجود دارد و باید خداقوت گفت به این تلاشگران و به مردم هم باید تبریک گفت که فرزندانشان در عرصه صنعت بدون هیاهو اینگونه افتخار آفرینی می کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز ذوب آهن اصفهان به مواد اولیه گفت: مجلس آمادگی هرگونه حمایت از صنایع مهم کشور را دارد و می توانیم با ایجاد هماهنگی با دستگاه های مختلف در این زمینه عمل کنیم.

وی اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی نمایندگان مجلس، افزایش تولید ملی است بنابراین تلاش می کنیم در یک فضای منطقی و مبتنی بر رفع نیازهای جامعه، شرایطی ایجاد کنیم که تولید کننده و مصرف کننده هر دو منتفع شوند. در این راستا حفظ تولید و حمایت از مصرف کننده با هم انجام می شود و یک سویه نگری نخواهیم داشت.

مقتدایی ذوب آهن

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی