English

مدیر مخابرات منطقه اصفهان:

تعاونی ها وسیله مناسبی برای توسعه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی هستند

مدیر مخابرات منطقه اصفهان بیان داشت: امروزه تعاونی ها وسیله مناسبی برای توسعه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی کشور به شمار می‌روند.

تعاونی ها وسیله مناسبی برای توسعه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اسماعیل قربانی در دیدار با اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی مصرف کارکنان با اشاره به نقش تعاونی ها در ساختار اقتصادی کشور گفت: امروزه تعاونی ها وسیله مناسبی برای توسعه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی کشور به شمار می‌روند که می توانند در بهره‌ وری بهینه از شرایط زندگی،توزیع مایحتاج عمومی،‌ایجاد فرصت های شغلی و بهبود وضعیت اجتماعی مؤثر باشند.

وی افزود: تجربه کشورهای توسعه یافته نشان می‌دهد که تعاونی‌ها بهترین تشکل‌هایی هستند که موفق شدند اسباب تجمیع سرمایه های خرد و نیروهای خلاق و با انگیزه را برای انجام کارهای گروهی و کارآفرینانه فراهم کنند.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان،تعاونی مصرف کارکنان این مجموعه را نماد یک تعاونی موفق دانست و اظهار کرد: امیدواریم با برنامه ریزی و جدیت تمام،همه برنامه های این شرکت تعاونی در راستای خدمت رسانی به خانواده مخابرات استان محقق شود.

گفتنی است؛ در ادامه تنی چند از اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی مصرف کارکنان مخابرات منطقه اصفهان گزارشی از وضعیت شرکت تعاونی و مسائل و مشکلات پیش روی خود ارائه کردند.

مخابرات شرکت تعاونی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه