English

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد:

۴۰ درصد هزینه های بیمه سلامت یزد مربوط به غیر یزدی ها/ ۳۵۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت یزد

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت استان را 350 هزار نفر اعلام کرد و گفت: 40 هزار نفر از بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی در سراسر استان یزد از خدمات نظام ارجاع و پزشک خانواده بهرمند شده اند.

40 درصد هزینه های بیمه سلامت یزد مربوط به غیر یزدی ها/ 350 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، ‌محمد دریجانی مدیر کل بیمه سلامت استان یزد ظهر امروز ضمن تشکر از حضور معاون، سیاسی امنیتی ‌و اجتماعی استاندار یزد در اداره کل بیمه سلامت، گفت: حضور مسئولین در جمع پرسنل بیمه سلامت موجب ایجاد انگیزه بیشتر و تقویت انرژی  برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مراجعین می شود.

مدیرکل بیمه سلامت ‌استان یزد ضمن تشریح فعالیت های بیمه سلامت استان به ماموریت های جدید سازمان بیمه سلامت ایران اشاره کرد و افزود: طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک به همراه نظام ارجاع و پزشک خانواده شهری در استان یزد در حال اجرا است.

وی با بیان ضرورت ارائه خدمات الکترونیکی در بیمه سلامت اظهار کرد: با اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی و حذف دفترچه کاغذی هزار میلیارد ریال از هزینه های دولت کاهش می یابد و دسترسی عادلانه به همراه گسترش سلامت محوری برای بیمه شدگان در دریافت خدمات درمانی بهتر ایجاد می شود.

دریجانی جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت استان را 350 هزار نفر اعلام کرد و گفت: 40 هزار نفر از بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی در سراسر استان از خدمات نظام ارجاع و پزشک خانواده بهرمند شده اند.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد با اشاره به پذیرش بیماران استانهای دیگر در یزد بیان کرد: 40 درصد از هزینه های بیمه سلامت برای هموطنان از سایر استانها می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی