سرخط خبرها
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • انتقاد وزارت صمت به افزایش بالای قیمت خودرو توسط ایران خودرو
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده
  • ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال
  • نایب قهرمانی تیم‌های ملی در جام هاکی روی یخ روسیه
  • ترامپ مدعی شد بمباران مدرسه میناب و کشتار دانش‌آموزان کار ارتش آمریکا نبوده است
  • خلبان جنگنده آمریکایی: پهپادهای ایرانی با چینشی چون عروس دریایی و سفینه فضایی حرکت می‌کردند
  • شوک بزرگ برای جامعه اطلاعاتی آمریکا: خلبان جنگنده F-۱۵ ساقط شده در ایران برای اولین‌بار ازایران فاش کرد
  • تمهیدات حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در مسیرها و میعادگاه‌های وداع با قائد شهید امت
  • موی‌تای قهرمانی جهان؛ دو فینالیست و ۶ برنز سهم ایران

آرش نواب؛

بیش از ۵۰ درصد بدهی های شرکت توزیع برق استان یزد مربوط به مشترکان صنعتی استان است

مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق یزد اعلام کرد: بدهی های این شرکت میلیاردی است و بیش از نیمی از بدهی های شرکت توزیع برق استان یزد مربوط به مشترکان صنعتی استان است.

نواب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، شرکت توزیع برق استان یزد رتبه نخست کاهش تلفات در بین شرکت های توزیع برق کشور در سال ۱۳۹۸ و رتبه نخست کاهش خاموشی به اذای هر مشترک در بین شرکت های توزیع برق کشور در سال ۹۸ را کسب کرده است.

شرکت توزیع برق یزد موفق به دریافت رتبه برتر در تحقق اهداف پویش هر هفته الف-ب- ایران، تدوین فهرست بهای واحد پایه رشته توزیع نیروی الکتریکی در سطح کشور، کسب رتبه اول در جشنواره شهید رجایی در بین دستگاه های استان سا ۹۷ و ۹۸ و کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد را دارد.

آرش نواب مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق یزد اعلام کرد: ۹۴ پروژه برق رسانی در سال جاری انجام شد و در این زمینه توسعه و احداث شبکه، اصلاح و بهینه سازی و تامین روشنایی، برقرسانی به ۸ روستا از جمله اقدامات بود.

وی در خصوص برخی اقدامات صورت گرفته در سالجاری در طرح هما عنوان کرد: تجهیز و راه اندازی ۷ اکیپ عملیاتی در فاز اول در سطح شهرستان یزد، تجهیز و راه اندازی ۳۰ اکیپ عملیاتی در فاز دوم در سطح استان یزد، اختصاص ۵ میلیارد ریال جهت تهیه سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز برای پیاده سازی طرح و با پایان یافتن فاز دوم طرح هما، ۱۰۰ درصد مشترکان از خدمات این طرح بهره مند خواهند شد.

وی مزایای طرح هما، سامانه هوشمند سازی مراکز اتفاقات، را هوشمندسازی شناسایی مشترکان و اطلاع رسانی در لحظه، ایجاد یکپارچگی کامل با درگاه خدمات سبز توانیر، ایجاد درگه متنوع ارتباطی مشترکان از طریق یک شناسه واحد، محاسبه شاخص های قابل اطمینان بدون دخالت اپراتور، مدیریت هوشمند فعالیت های میدانی، دریافت و پایش گزارش های خاموشی از درگاه های مختلف و تعیین اولویت بندی خاموشی و تعیین مقادیر انرژی توزیع نشده اعلام کرد.

نواب گفت: تعداد کل مشترکان توزیع برق استان یزد ۷۰۰ هزار مشترک است که ۹۵۸ درصد نسبت به سال ۵۷ رشد داشته است و مصرف انرژی کل استان در توزیع برق ۴۸۰۰ میلیون کیلووات ساعت در سال ۹۹ است.

وی با اشاره به اینکه بدهی های این شرکت میلیاردی است، گفت: بیش از نیمی از بدهی های شرکت توزیع برق استان یزد مربوط به مشترکان صنعتی استان است.

وی با بیان اینکه مصرف برق مشترکان عمومی در سالجاری ۲۲۵ میلیون کیلووات ساعت است، گفت: مصرف برق بخش کشاورزی استان ۶۲۶ میلیون کیلووات ساعت، مصرف برق صنایع را ۲۶۸۵ میلیون کیلووات ساعت و مشترکان خانگی ۱۰۵۵ میلیون کیلووات ساعت است.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه