English

مدیر عامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان؛

شیرینی های سنتی یزد نباید از روغن و شکر بازار آزاد استفاده کنند

مدیر عامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در سفر خود به استان یزد در بازدید از یک واحد تولید شیرینی سنتی اظهار داشت: روغن و شکر از مواد اولیه ضروری شیرینی پزی است و اگر تولیدکننده ناچار به تامین آن از بازار آزاد شود، بر قیمت تمام شده شیرینی اثر می گذارد.

شیرینی های سنتی یزد نباید از روغن و شکر بازار آزاد استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عباس تابش مدیر عامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: تولیدکنندگان شیرینی های سنتی یزد نباید از روغن و شکر بازار آزاد استفاده کنند و باید برای آنها چاره اندیشی شود.

تابش در ادامه سفر خود به استان یزد در بازدید از یک واحد تولید شیرینی سنتی در یزد اظهار داشت: روغن و شکر از مواد اولیه ضروری شیرینی پزی است و اگر تولیدکننده ناچار به تامین آن از بازار آزاد شود، بر قیمت تمام شده شیرینی اثر می گذارد.

وی عنوان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد برای جلوگیری از گران شدن شیرینی باید برای تامین شکر و روغن واحدهای سنتی پز در یزد چاره اندیشی کند.

تابش که او را در این بازدید، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد و معاونان وی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد او را همراهی می کنند، از بخش های مختلف این واحد تولیدی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و نیازهای این واحد قرار گرفت.

در این واحد تولیدی بالغ بر 15 نوع شیرینی سنتی یزد تولید می شود و میزان تولید روزانه به حدود یک تن می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه