English

در دیدار مدیرعامل هلدینگ صدرتامین با نمایندگان بانوان شرکت های تابعه و وابسته تشریح شد:

اقدامات هلدینگ صدرتامین برای بهره گیری از توانمندی های بانوان فرهیخته

در اولین روز از ماه مبارک رجب و به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)،دیدار غلامرضا سلیمانی مدیرعامل هلدینگ صدرتامین با نمایندگان بانوان شرکت های تابعه و وابسته به همت روابط عمومی هلدینگ و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

اقدامات هلدینگ صدرتامین برای بهره گیری از توانمندی های بانوان فرهیخته

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیرعامل هلدینگ صدرتامین  در این نشست ضمن تبریک اعیاد خجسته ماه رجب و همچنین ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت:‌ بانوان به عنوان بخش مهمی از شاغلین هلدینگ صدرتامین،نقش بسزایی در تحقق اهداف شرکت ها دارند و مسئولیت پذیری،تعهد کاری،سلامت فکری و معنوی این قشر تاثیر گذار همواره زبانزد است. این تلاشگران در کنار مدیریت خانواده در محل کار نیز با تلفیق دانش و تجربه خود الگوی موفق یک فرد شاغل به شمار می روند.‌

غلامرضا سلیمانی افزود: این سرمایه های انسانی ارزشمند همواره با درخشش در پست های مختلف سازمانی توانمندی های خود را به منصه ظهور رساندند اما برای بهره گیری بیشتر از قابلیت های بانوان ، هلدینگ برنامه های بسیاری را در نظر گرفته است.

وی از تدوین بانک اطلاعاتی بانوان شرکت های تابعه و وابسته هلدینگ خبر داد و خاطر نشان کرد: به منظور شناسایی توانمندیهای بانوان و بهره گیری هر چه بیشتر از آنها در راستای رشد و توسعه سازمانی در سمت های مدیریتی،بانک اطلاعاتی از توانمندیهای این قشر فرهیخته تدوین می شود.

مدیرعامل هلدینگ صدرتامین بیان داشت: همچنین این مسیر فرصت مغتنمی برای بالفعل رساندن قابلیت های بالقوه بانوان است.

این مقام مسئول تشکیل صندوق حمایت از بانوان را از دیگر اقدامات هلدینگ صدرتامین برشمرد و بیان کرد: از طریق این صندوق مشکلات بانوان در زمینه های مختلف با حضور نمایندگان این قشر بررسی شده و راهکار لازم ارائه می شود‌.

غلامرضا سلیمانی تصریح کرد:مستند سازی فعالیت های بانوان در قالب انتشار فصلنامه،ویدئو و ... نیز از جمله اقدامات دیگر  است که از طریق امور بانوان هلدینگ و با مشارکت بانوان شرکت های تابعه و وابسته انجام می گیرد.

شایان ذکر است در این نشست صمیمی،نمایندگان بانوان از شرکت های مختلف به بیان دیدگاه ها و پیشنهادهای خود پرداختند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه