English

دوازدهمین دوره مسابقات تنیس جام حذفی در کیش پایان یافت

دوازدهمین دوره رقابت های تنیس جام حذفی آقایان با قهرمانی تیم《توسعه امین دارو》نماینده تهران پایان یافت.

دوازدهمین دوره مسابقات تنیس جام حذفی در کیش پایان یافت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مسابقات تنیس جام حذفی باشگاه‌ها و دسته جات آزاد کشور (جام فجر) در بخش آقایان در بهمن ماه به میزبانی فدراسیون تنیس در زمین‌های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش آغاز و با انجام دیدار نهایی به پایان رسید.

دیدار فینال این  دوره از رقابت ها به مدت ۹ ساعت به طول انجامید و در نهایت تیم توسعه امین دارو موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

در نخستین دیدار بخش انفرادی، هاضم محمد نوا از تیم آکادمی تنیس احمدوند با نتیجه (1-6 و 1-6 ) مقابل امید سوری از تیم توسعه امین دارو به پیروزی رسید.

 در دومین بخش انفرادی نیز حمید رضا نداف به مصاف معین محمدی رفت و در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود نماینده تهران به پایان رسید.

در بخش دو‌نفره نیز تیم آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان با ترکیب امیر حسین بادی و هاضم نو به مصاف تیم توسعه امین دارو تهران با ترکیب حمید رضا نداف و‌ امید سوری رفت و در پایان این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود نماینده تهران به پایان رسید.

در این دوره از مسابقات ۱۸۳ تیم از استانهای  ۱۸۳ تیم از استان های آذربایجا‌ن شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، زنجان، فارس، قم‌، کردستان، کرمان ، گیلان، مازندران ، هرمزگان، یزد، همدان جزیره کیش و ‌قشم حضور داشتند. 

گفتنی است؛ سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده حسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان بود و سمیرا قدسی به عنوان مدیر مسابقات حضور داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه