English

تنیس مردان ایران برای اولین بار با قضاوت داور زن برگزار شد

دیدار فینال جام حذفی تنیس مردان برای اولین‌بار با قضاوت یک داور خانم در کیش برگزار شد.

تنیس مردان ایران برای اولین بار با قضاوت داور زن برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، الهه ربیعی داور رشته تنیس که قضاوت دیدار تیم‌های آکادمی تنیس هرمزگان  و توسعه امین داور (الف) را به عهده داشت، با تاکید لزوم فرصت‌های بیشتر به داورهای زن، اظهار داشت: قضاوت مسابقه مردان خیلی متفاوت با بازی بانوان است، اما باید حمایت شده و فرصت داده شود که داوران خانم بیشتری بتوانند در مسابقات مردان قضاوت کنند. چراکه چنین تجربه‌ای برای پیشرفت داوران زن بسیار خوب است  و داوران درجه‌دار زیادی داریم که در دنیا مطرح هستند.

مسابقات تنیس جام حذفی باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور (جام فجر) در بخش آقایان، از تاریخ ۱۱ بهمن ماه به میزبانی فدراسیون تنیس در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش آغاز و‌ در ۲۲ بهمن‌ماه به پایان رسید.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده حسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان بود و سمیرا قدسی به عنوان مدیر مسابقات حضور داشت.

در این دوره از مسابقات ۱۸۳ تیم از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان‌شمالی، خوزستان، سمنان، زنجان، فارس، قم‌، کردستان، کرمان، گیلان، مازندران، هرمزگان، یزد، همدان، جزیره کیش و ‌قشم حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه