English

فرماندار بافق در راهپیمایی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

حضور مردم بافق موید پیشتازی مردم دار الشجاعه در حمایت از آرمان های اسلامی است

فرماندار شهرستان بافق در جشن 22 بهمن 99 اعلام کرد: 22 بهمن تجلی حضور آگاهانه مردم ایران در راستای خدا پرستی، آزادی خواهی و انسانیت است و در بافق نیز این حضور آگاهانه موید پیشتازی مردم دار الشجاعه بافق در حمایت آرمان های ایران اسلامی است.

حضور مردم بافق موید پیشتازی مردم دار الشجاعه در حمایت از آرمان های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان بافق، بصورت موتوری و خودرویی و همچنین در بستر فضای مجازی و با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

سید مهدی طلایی مقدم فرماندار شهرستان بافق در جشن 22 بهمن 99 اعلام کرد: 22 بهمن تجلی حضور آگاهانه مردم ایران در راستای خدا پرستی، آزادی خواهی و انسانیت است و در بافق نیز این حضور آگاهانه موید پیشتازی مردم دار الشجاعه بافق در حمایت آرمان های ایران اسلامی است.

این مراسم که از مقابل بسیج تا میدان شهدا برگزار شد، خانواده‌ها با خودروی شخصی و برخی نیز بر روی موتورهای خود با شور و شوق خاصی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در این راهپیمایی شرکت کردند.

نکته پررنگ این راهپیمایی پرچم هایی بود که از خودرو ها برافراشته شده بود و مردم دیدار دارالشجاعه بافق بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید میثاق کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه