English

امام جمعه آران و بیدگل:

زیارتگاه ها باید پاتوق فرهنگی باشد

امام جمعه آران و بیدگل بیان داشت: زیارتگاه ها باید پاتوق فرهنگی باشد.

زیارتگاه ها باید پاتوق فرهنگی باشد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی در آئین افتتاحیه رواق بزرگ آیت الله عاملی حرم مطهر امامزاده محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل با بیان اینکه زیارتگاه ها باید پاتوق فرهنگی باشد، گفت: برای این امر زیرساخت‌های خوبی ایجاد شده و باید مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه چند عامل برای پیشرفت هر جامعه ای نیاز است، اظهار داشت: عامل اول علم و آگاهی است که هم ارزش معنوی دارد و هم پایه توسعه است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به توجه نسبت به مسایل علمی کشور تاکید شده است، ابراز داشت: همه مسئولان باید در این زمینه همراه باشند.

امام جمعه آران و بیدگل دومین مولفه رشد جامعه را فداکاری جانی و مالی اعلام کرد و گفت: سومین عامل نیز مدیریت است که باید به صورت کامل باشد.

وی با بیان اینکه در شهرستان ها کاشان همه مولفه های رشد را دارد، گفت: نمونه این امر ۷۰۰ شهید، اجرای پروژه های عمرانی خوب و برنامه‌های فرهنگی مناسب است.

حجت‌الاسلام سلیمانی با بیان اینکه زیارتگاه ها باید پاتوق فرهنگی باشد، گفت: برای این امر زیرساخت‌های خوبی ایجاد شده و باید مورد استفاده قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه