English

کرج دارای تئاتر شهر می‌شود

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج گفت: با هدف تامین بخشی از مطالبات فرهنگی شهروندان، هفت هزار متر مربع زمین برای احداث مجموعه تئاتر شهر با معماری فاخر اختصاص یافته است.

کرج دارای تئاتر شهر می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، ، رحیم خستو با اشاره به نیازهای فرهنگی و هنری این کلانشهر اظهار داشت: طبق برنامه ریزی تئاتر شهر در بوستان تاجیکستان واقع در روبروی ساختمان شهرداری مرکزی کرج ساخته می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج افزود: یکی از مصوبات شورای اسلامی شهر کرج ایجاد تئاتر شهر است که چگونگی ساخت و اجرای آن در قالب  یک مسابقه فراخوان داده شد و به زودی عملیاتی می شود.

خستو در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مصوبه ‌های شورای اسلامی شهر کرج در زمینه طرح ها و برنامه های فرهنگی هنری ‌تاکید کرد: برای حمایت از توزیع کنندگان محصولات فرهنگی، نویسندگان، مکان‌های فرهنگی و مذهبی مصوبه هایی در شورای شهر داشته ایم تا کمترین عوارض صنفی را پرداخت کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: همچنین مصوبه  نصب  تندیس ها و یا سردیس‌های فرهنگی و هنری در شورای شهر تصویب شده تا مفاخر شهر بیشتر معرفی شوند.

خستو با اشاره به اهمیت  خانه هنرمندان در کرج بیان داشت: این مکان با تصویب شورای اسلامی شهر کرج به هنرمندان واگذار شد ضمن آنکه تفاهم نامه ای با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان  در خصوص مشارکت برای گسترش آثار هنری و بازارهای روز در کلانشهر کرج منعقد شده است.

به گفته خستو، همچنین تفاهم نامه ای با پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج برای ایجاد موزه در شهر و اختصاص باشگاه میلاد به گالری امضاء شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه