English

علی اکبر میدانشاهی؛

بهره برداری پروژه گازرسانی به ۴ روستای شهرستان میبد / پوشش ۹۹ درصدی شهرستان میبد از گاز طبیعی

همزمان با ایام ا... دهه فجر پروژه گازرسانی به 4 روستای شهرستان میبد در استان یزد با صرف اعتباری معادل 152 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بهره برداری پروژه گازرسانی به 4 روستای شهرستان میبد / پوشش 99 درصدی شهرستان میبد از گاز طبیعی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، طی مراسمی که با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان یزد، استاندار یزد و همچنین فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان میبد برگزار شد، پروژه گازرسانی به 4 روستای درین، مرور، فیض آباد و انجیره با اجرای 61 کیلومتر شبکه توزیع پلی اتیلن، 5 کیلومتر خط تغذیه فولادی، نصب یک ایستگاه تقلیل فشار به ظرفیت 5 هزار متر مکعب بر ساعت و قابلیت نصب 100 عدد انشعاب مورد بهره برداری قرار گرفت.

علی اکبر میدانشاهی با اشاره به پوشش 99 درصدی شهرستان میبد از گاز طبیعی گفت: جهت دستیابی به این مهم در سال جاری 79 کیلومتر شبکه اجرا و 634 عدد انشعاب نصب شده که بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 39 پروژه گازرسانی با اعتبار 181 میلیارد ریال در ایام ا... دهه فجر صورت پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود یادآورد شد: در کنار گازرسانی به 100 روستا و 520 واحد صنعتی در سال جاری، در دهه فجر امسال 289 پروژه با اعتباری معادل 4 هزار و 100 میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد و درصد تحت پوشش استان از گاز طبیعی به 99 درصد خواهد رسید که در این بین می توان از آغاز عملیات اجرایی 13 کیلومتر خط 30 اینچ کمربندی استان به عنوان یک دستاورد مهم نام برد که با اجرای این خط حجمی معادل یک و نیم میلیون متر مکعب بر ساعت ظرفیت سازی ایجاد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه