English

فرماندار ابوموسی:

باید قدرت تحلیل سیاسی دانشجویان را افزایش داد

فرماندار ابوموسی گفت:دانشگاه پیام نور یکی از برکات انقلاب اسلامی در این جزیره استراتژیک است از همین رو باید قدرت تحلیل سیاسی دانشجویان را افزایش داد.

باید قدرت تحلیل سیاسی دانشجویان را افزایش داد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا پوربابایی نماینده عالی دولت در ابوموسی در نشست با محمود عامری سیاهویی رییس دانشگاه پیام نور شهرستان در ایام دهه مبارک فجر، با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا،  امروزه، ایران در بسیاری از رشته های علمی در سطح منطقه دارای جایگاه اول است و حرفی برای گفتن دارد.

پوربابایی با اشاره به استناد پایگاه اسکوپوس با تاکید بر اینکه قبل از انقلاب اسلامی رتبه علمی ایران در جهان ۵۲ بوده، اظهار داشت؛ با برکت این انقلاب در حال حاضر امروز ایران دارای رتبه ۱۶ جهانی و اول منطقه است.

نماینده عالی دولت در ابوموسی، گفت؛ یکی از برکات انقلاب اسلامی این است که دانشجویان و اساتید در مسائل سیاسی باید پیشگام باشند.

فرماندار ابوموسی، اظهار داشت؛ دانشگاه پیام نور ابوموسی یکی از برکات انقلاب اسلامی در این جزیره استراتژیک است که خدمات علمی و شایانی برای مردم این جزیره داشته است.

پوربابایی، تصریح کرد؛ دانشجویان باید قدرت تحلیل سیاسی  را داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به بدبینی و ناامید کردن جوانان بویژه دانشجویان یکی از محورهای دشمن در راس آن آمریکا و صهیونست ها نسبت به آینده و انقلاب می باشد، اظهار داشت؛ دانشجویان باید نسبت به آینده خوشبین و با انگیزه و روحیه خودباوری در خود تقویت کنند.

در ادامه محمود عامری سیاهویی رییس دانشگاه پیام نور ابوموسی گزارشی از برگزاری کلاسها و امتحانات دانشگاه که به صورت غیرحضوری و الکترونیکی و مجازی است، ارائه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه