English

در دومین روز از دهه مبارکه فجر؛

۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره یک بروجرد افتتاح شد

در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره یک بروجرد به بهره‌برداری رسید.

۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره یک بروجرد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، ظهر امروز و در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره یک بروجرد افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی، فرماندار بروجرد و جمعی از مدیران شهرستانی برگزار شد، ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره یک بروجرد به بهره‌برداری رسید.

محمود ثمینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در این آئین، گفت: رفع موانع تولید باید در اولویت قرار بگیرد.

وی، ادامه داد: خوشبختانه امروز توانسته‌ایم با استفاده از خلاقیت جوانان از نظر دانش و فناوری های نوین به خود کفایی برسیم و شاهد تولید کشتی های قاره پیما و زیر دریایی تولید داخل باشیم تا آنجا که در صنایع نظامی با کشورهای بزرگ دنیا برابر هستیم.

ثمینی، افزود: باید تلاش کنیم سرمایه گذاران برای تولید سرمایه گذاری کنند و باعث توسعه اقتصادی شوند زیرا تحقق این مهم به استقلال کشور کمک خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، تاکید کرد: افتتاح ۶۶ طرح تولیدی در بروجرد یعنی این شهرستان قابلیت توسعه همه جانبه را دارد و به جهت نزدیکی به استان‌های بزرگ کشور می تواند پیشرفت خوبی داشته باشد.

نورد آسیا

وی، تصریح کرد: با تولید است که می‌توان وضعیت اقتصادی را متحول کرد و اوضاع معیشتی مردم را بهبود بخشید.

*این 2 طرح تولیدی با سرمایه‌گذاری 50 میلیارد تومانی به بهره‌برداری رسیدند

گفتنی است، در مراسمی که ظهر امروز و در دومین روز از دهه فجر در بروجرد برگزار شد، ۲ طرح تولید با سرمایه‌گذاری بالغ بر 500 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه