English

احمد اسکندری نسب:

کلنگ احداث ۵ مدرسه خیر ساز در جنوب به زمین زده شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت ۵ مدرسه سه کلاسه خیر ساز در شهرستان های جیرفت، منوجان و کهنوج با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان به همت خیرین خبر داد.

کلنگ احداث ۵ مدرسه خیر ساز در جنوب به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان  با اعلام این خبر گفت: کلنگ احداث مدرسه سه کلاسه خیرساز در روستای ساغری از توابع شهرستان جیرفت به همت خیرین  به زمین زده شد.

وی از آغاز عملیات ساخت دو مدرسه سه کلاسه در مناطق روستایی کوتک و سعید آباد از توابع شهرستان کهنوج  با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان خبر داد و گفت: عملیات ساخت این مدارس به همت خیرین آغاز شد و تا ابتدای سال تحصیلی آینده به بهره برداری می رسد.

اسکندری نسب اظهار کرد: کلنگ احداث مدرسه سه کلاسه خیرساز در روستای گلدشت از توابع شهرستان عنبرآباد نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به زمین زده شد.

بر پایه این گزارش؛ کلنگ احداث این مدارس سه کلاسه خیرساز " فرزندان میهن" با حضور تاتلاری ، حسین براهویی نماینده و مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، محمدرضا فرحبخش معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان و جمعی از مردم و مسئولان به زمین زده شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه