English

مدیرکل دفتر فنی استانداری یزد خبر داد:

تفکیک و ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان تفت به حکم قانون تخریب شد

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری یزد و رئیس کمیسیون ماده ٩٩ از تخریب ساخت و ساز و تفکیک غیرمجاز اراضی و جلوگیری از کوه‌خواری و زمین‌خواری در روستای ده‌بالا ‌شهرستان تفت خبرداد.

تفکیک و ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان تفت به حکم قانون تخریب شد

به گزار‌ش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا عارفی مدیرکل دفتر فنی استانداری یزد و رئیس کمیسیون ماده ۹۹ گفت: با گذشت بیش از چند سال، با پیگیری‌هایی که توسط کمیسیون ماده ۹۹ و دفتر فنی استانداری یزد انجام شد‌ و با برخورد قاطعانه دستگاه قضا، تخریب ساخت و ساز و تفکیک غیر مجاز ‌زمین ها و جلوگیری از زمین‌خواری و کوه‌خواری در منطقه ده‌بالا شهرستان تفت انجام شد.

عارفی ادامه داد: این اقدام حرکتی موثر و کم نظیر بود که با کمک های رئیس کل دادگستری استان و دادستان، همچنین فرماندار تفت، بخشدار و دهیار شهرستان ‌صورت گرفت.‌

وی افزود: بدون ترس از تهدیدها در برابر ظلم و پایمال شدن حق مردم خواهیم ایستاد و جلوی زمین‌خواری را در استان خواهیم گرفت.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری در پایان اظهار امیدواری کرد: روند مقابله با زمین‌خواری و کوه‌خواری با حمایت مدیریت ارشد استان و همکاری و هم‌گرایی مسئولان مرتبط ادامه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه