English

با هدف ایجاد اشتغال پایدار برای کولبران؛

مرکز پیشرفت منطقه ای بنیاد برکت در دانشگاه کردستان آغاز به کار کرد.

مشاور مدیرعامل بنیاد برکت در پیشرفت منطقه‌ای از افتتاح این مرکز به منظور ایجاد اشتغال پایدار برای کولبران خبر داد.

مرکز پیشرفت منطقه ای بنیاد برکت در دانشگاه کردستان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، مشاور مدیرعامل بنیاد برکت در پیشرفت منطقه‌ای روز سه‌شنبه در آیین افتتاح این مرکز در گفت و گو با رسانه های استان کردستان اظهار داشت: قرار است در این مرکز کارهایی پیرامون ارتباط جامعه و دانشگاه در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رفع کولبری انجام شود.

روح‌الله اکبری با بیان اینکه این کار با استفاده از ظرفیت اساتید و نخبگان انجام می‌شود، اضافه کرد: در آغاز بکار این مرکز، 800 استاد و نخبه برای مشارکت اعلام آمادگی کردند که در حال حاضر 10 نفر شروع به فعالیت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار و حفظ کرامت انسانی افراد کولبر از جمله اهداف ایجاد این مرکز است، یادآور شد: افراد مستقر در این مرکز از استان‌های منطقه‌ای شامل آدربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه هستند که ایده‌های خود را برای ایجاد اشتغال پایدار افراد کولبر و کسانی که تمایلی به فعالیت در این عرصه را ندارند، عرضه خواهند کرد.

مشاور مدیرعامل بنیاد برکت در مرکز پیشرفت منطقه‌ای تاکید کرد: با استفاده از ایده‌های ارائه شده در این مرکز و با عملی کردن این طرح‌ها در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رفع پدیده کولبری اقدام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه