English

معاون استاندار کرمانشاه:

جامعه تحمل شیوع بیماری ها را ندارد

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شرایط جامعه به واسطه کرونا در معرض خطر است بر پیشگیری و کنترل شیوع آنفولانزای پرندگان در استان تاکید کرد.

جامعه تحمل شیوع بیماری ها را ندارد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، حسین خوش اقبال در جلسه ویژه بررسی برنامه های پیشگیری و کنترل بیماری آنفولانزای پرندگان در کرمانشاه اظهار داشت: شرایط جامعه طوری است که اگر اطلاع رسانی لازم و به موقع نباشد و اگرهمکاری و هماهنگی لازم را در مقابله و کنترل بیماری آنفولانزا پرندگان نداشته باشیم آسیب خواهیم دید.

وی با بیان اینکه ورود اتحادیه ها در کنترل بیماری های طیور مثبت بوده تاکید کرد: شرایط کشور و استان به واسطه کرونا شکننده است و باید مراقبت کرد که مشکل دیگری به استان اضافه نشود.
معاون سیاسی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه استان کرمانشاه در ردیف استانهای مبتلا به آنفولانزای پرندگان قرار گرفته افزود: بحث آنفلوانزا مرغی را باید جدی گرفت چرا که می تواند استان و کشور را با مشکل روبرو کند.

خوش اقبال همچنین با تاکید بر پیگیری دغدغه های مرغداران استان گفت: پایش و مراقبت بیشتری برای پیشگیری و کنترل بیماری آنفلوآنزای پرندگان لازم است تا مبادا یکباره غافلگیر شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی