English

در نشست مجمع نمایندگان با اتاق بازرگانی کرمان مطرح شد :

انتقاد از فضای کسب و کار در استان کرمان

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد : رتبه 30 فضای کسب و کار استان نشان دهنده این است که هیچ یک از مدیران استان به خوبی کار نکرده‌اند.

انتقاد از فضای کسب و کار در استان کرمان
به گزارش خبرگزاری موج کرمان، جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با فعالان اقتصادی بخش خصوصی در اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد .

در این نشست که با حضور اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان و اتاق بازرگانی استان  انجام شد ؛ نمایندگان استان با انتقاد از فضای کسب و کار استان ، خواهان توجه بیشتر مدیران استان به این بخش شدند

شهباز حسن پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر با گلایه از وضعیت استان گفت : خبری داریم که بیش از 250 مدرسه در استان کرمان سرویس بهداشتی ندارند که به عنوان نمایندگان استان، امیدواریم این خبر صحت نداشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت : در استان کرمان 120 هزار خانوار در استان کرمان فاقد هرگونه بیمه اجتماعی هستند که آینده آنها با مشکل روبه‌رو است و اکثریت این خانواده ها از اقشار محروم استان هستند و جمعیت تقریبی این خانوارها شامل حدود 600 هزار نفر هستند که سن آنها بین 18 تا 50 سال است.

ذبیح الله اعظمی،نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس نیز در همین جلسه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب سال 99 را به نام جهش تولید نامگذاری کردند.اما متاسفانه کشاورزان جنوب استان که در خط مقدم تولید محصولات کشاورزی هستند با سرمازدگی محصولات  و افت قیمت ها درگیر هستند .

عضو کمیسیون کشاوری مجلس شورای اسلامی گفت:کشاورزی ما در حال نابودی است و تجهیزات فرآوری صنایع کشاورزی در جنوب پس از گذشت دو سال هنوز راه‌اندازی نشده‌اند.

وی با گلایه از عدم بی برنامگی های موجود گفت : رتبه 30 فضای کسب و کار استان نشان دهنده این است که هیچ یک از مدیران استان به خوبی کار نکرده‌اند. وقتی نتیجه کاری در استان آشکار و در معرض دید مردم  نباشد به این معنی است که کاری در استان انجام نشده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به وضعیت کسب و کار در استان کرمان گفت: رتبه کسب و کار استان کرمان از 31 استان کشور، سی‌ام شده است.

سیدمهدی طبیب‌زاده ، با گلایه از کمبود زیرساخت در بعضی مناطق استان کرمان خاطر نشان کرد : اگر فکری  برای زیرساخت‌ها نشود صنایع استان با مشکل روبرو می‌شوند. اکنون تقریبا گسترش صنایع در استان معطل برق می باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه