English

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

آموزش‌های مهارتی مورد نیاز جامعه بر اساس آمایش سرزمین و معطوف به بازار کار است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آموزش‌های مهارتی مورد نیاز جامعه بر اساس آمایش سرزمین و معطوف به بازار کار است.

آموزش‌های مهارتی مورد نیاز جامعه بر اساس آمایش سرزمین و معطوف به بازار کار است

به گزارش خبرگزاری موج قم،‌ غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به عملکرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای، ارائه آموزش های مهارتی مورد نیاز جامعه بر اساس آمایش سرزمین و نیاز بازار کار را از اقدامات شایسته این سازمان برشمرد.

وی ادامه داد: امروزه آموزش های مهارتی معطوف به نیاز بازار کار است و به عبارتی تقاضا محور ارائه می گردد که نقطه عطفی در ارائه مهارت به مخاطبان سازمان می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: توسعه آموزش های مهارتی و ارائه آموزش های مورد نیاز صنایع باعث تزریق نیروی کار ماهر به صنایع می گردد که غالباً این افراد نیروی بومی مناطق می باشند.

خاطرنشان میگردد در ابتدای این جلسه، محمود تقی پور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم طی سخنانی به تبیین برنامه ها و اقدامات صورت گرفته این اداره کل در حوزه آموزش های مهارتی و برنامه های آتی آن پرداخت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه