English

حجت الاسلام حسن دهشیری:

وضوی بدهکاران قبوض آب باطل است

امام جمعه اردستان گفت: شهروندانی که قبوض خود را پرداخت نمی کنند یک کار ناصوابی را مرتکب می شوند و وضو و غسل آنها باطل است.

وضوی بدهکاران قبوض آب باطل است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان در مسجد موسی بن جعفر(ع) با اشاره به سالروز شهادت دخت نبی اکرم(ص) اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) کامل ترین و برترین الگو و اسوه برای زنان و دختران ما است چرا که ایشان با عمر کوتاه خود، آثار و برکات زیادی را برای همه زمان ها به یادگار گذاشت.

وی با اشاره به روش های تربیتی فرزندان و همسرداری حضرت فاطمه افزود: امروز همه خانواده ها ایشان و خانواده ایشان را در زندگی خود الگو قرار دهند.

امام جمعه اردستان با اشاره به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه از کشور افزود: ۲۶ دی ماه سال ۱۳۵۷ آخرین شاه ایران به همراه همسرش ایران را به بهانه‌ی معالجه با چشمانی اشک‌بار برای همیشه ترک می‌کند و روز برچیده شدن سلطنت پهلوی و سلطه استکبار جهانی نام می گیرد.

این مقام مسئول گفت: بار دیگر بعد از چهل سال در دی ماه شاهد هستیم فرعون زمان ترامپ هم به ذلت افتاده و آبرو و هستی خود را باخت و او که همه را تحریم می کرد خود محروم است و به گفته کارشناسان خودشان بدبخت تر از او در تاریخ رییس جمهوری های آمریکا کسی را سراغ نداریم.

نماز جمعه

وی گفت: بدبخت تر از ترامپ کشورهای حاشیه نشین خلیج فارس هستند که به امید آمریکا دل بسته بودند و در اتاق های شیشه ای زندگی می کردند که همه چیز را باخته اند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه باید تحریم ها برطرف شود بیان کرد: این امر زمانی محقق می شود که امورات داخلی کشور سر و سامان بگیرد.

وی تاکید کرد: در ایام فاطمیه مراسم هایی گرفته می شود که الگوی ما باید رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد و رعایت مسایل بهداشتی را داشته باشیم و در مراسم هایی همچون در آرامستان ها شرکت نکنیم.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه مسئولان اداره آب و فاضلاب اردستان از مردم انتظارات دارند بدهی قبوض آب خود را پرداخت کنند گفت: شهروندانی که قبوض خود را پرداخت نمی کنند یک کار ناصوابی را مرتکب می شوند. این افراد باید بدانند برابر فتوای اکثر مراجع تقلید امتناع از پرداخت قبوض آب‌بها جایز نیست و وضو و غسل با آن باطل است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه