English

با اجرای طرح " اطعام کریمانه" درآستان حضرت زینب (س) اصفهان؛

طبخ و توزیع یک هزار پرس غذا بین اقشار نیازمند

محسن صادق زاده گفت: اجرای طرح " اطعام کریمانه" در درآستان حضرت زینب (س) اصفهان به منظور کمک به اقشار نیازمند از 10 روز گذشته آغاز و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت. وی با بیان اینکه اجرای طرح "اطعام کریمانه" با طبخ و توزیع یک هزار پرس غذا در هر شب آغاز شده است، ابراز داشت: امیدورایم بتوانیم با همت خیرین این آمار را افزایش دهیم. این مقام مسئول با بیان اینکه همه هزینه های تامین این مواد غذایی از سوی خیران انجام می شود، اضافه کرد: خادمان افتخاری حرم نیز نسبت به طبخ و بسته بندی غذاها اقدام می کنند. مدیرآستان حضرت زینب (س) با بیان اینکه بخشی از این غذاها در مهمانسرای حرم مطهر با حضور نیازمندان سرو می شود، افزود: همچنین بخشی نیز توسط خیران بین نیازمندان و به ویژه در منطقه 14 توزیع خواهد شد.

طبخ و توزیع یک هزار پرس غذا بین اقشار نیازمند

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محسن صادق زاده گفت: اجرای طرح " اطعام کریمانه" در درآستان حضرت زینب (س) اصفهان به منظور کمک به اقشار نیازمند از 10 روز گذشته آغاز و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اجرای طرح "اطعام کریمانه" با طبخ و توزیع یک هزار پرس غذا در هر شب آغاز شده است، ابراز داشت: امیدورایم بتوانیم با همت خیرین این آمار را افزایش دهیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه همه هزینه های تامین این مواد غذایی از سوی خیران انجام می شود، اضافه کرد: خادمان افتخاری حرم نیز نسبت به طبخ و بسته بندی غذاها اقدام می کنند.

مدیر آستان حضرت زینب (س) اصفهان  با بیان اینکه بخشی از این غذاها در مهمانسرای حرم مطهر با حضور نیازمندان سرو می شود، افزود: همچنین بخشی نیز توسط خیران بین نیازمندان و به ویژه در منطقه 14 توزیع خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه