English

۲ نمایش از کردستان مجوز حضور در جشنواره تئاتر فجر را کسب کردند

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان اظهار داشت: نمایش «میه‌رگی کوو» و نمایش «وطوپیا» به عنوان نمایش‌های منتخب در بخش نمایش‌های خیابانی مجوز حضور در جشنواره تئاتر فجر را کسب کردند.

2 نمایش از کردستان مجوز حضور در جشنواره تئاتر فجر را کسب کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عبیدالله رستمی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با رسانه های استان کردستان اظهار داشت: نمایش‌های «میه‌رگی گو» و «وطوپیا» به بخش مسابقه نمایش‌های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر راه‌ یافتند.

وی با اشاره به اینکه این دو اثر کار نویسندگان و کارگردانان کردستانی است، افزود: نمایش «میه‌رگی کوو» به نویسندگی و کارگردانی فریدون احمدی و نمایش «وطوپیا» به نویسندگی و کارگردانی سیدسوران حسینی به عنوان نمایش‌های منتخب در بخش نمایش‌های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی و برگزیده شدند.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان اعلام کرد: سامان خلیلیان به عنوان مدیر و بهمن صادق حسنی، سیروس همتی و الهه پورجمشید به عنوان اعضای هیات انتخاب مسابقه نمایش‌های خیابانی، سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را مدیریت می‌کنند.

رستمی اضافه کرد: 25 اثر به مرحله نهایی بخش مسابقه و مهمان نمایش‌های خیابانی سی و نهمین جشنواره  تئاتر فجر راه یافته‌اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد 20 اثر از جمله دو اثر از استان کردستان در بخش مسابقه این بخش از جشنواره حضور خواهند یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در خصوص تاریخ برگزار و سایت اصلی جشنواره اضافه کرد: سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه 11 تا 21 بهمن 99 برگزار می‌شود.

آدرس سایت جشنواره www.fitf.ir است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه