English

انجام بیش از یک هزار و ۲۰۰ عملیات نجات توسط آتش نشانان سنندجی

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از انجام یک هزار و 256 عملیات امداد ونجات توسط نیروهای آتش نشان در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

انجام بیش از یک هزار و 200 عملیات نجات توسط آتش نشانان سنندجی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سهیل فضل‌وزیری صبح امروز دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات اطفای حریق شامل540 مورد فضای سبز، کشاورزی، مرتع و جنگل، 87 مورد خودرو و ماشین آلات، 85 مورد مسکونی، 37 فقره مختص به ضایعات و زباله، 19 مورد تجاری، 10 فقره انبار، چهار مورد اداری، چهار فقره صنعتی، چهار مورد مراکز تجمعی و واحدهای آموزشی،2 موردتاسیسات شهری، یک مورد مراکز بهداشتی و درمانی و 27 فقره نیز سایر موارد بوده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: در 9 ماهه امسال یک هزار و 256 عملیات در این شهر انجام شد که شامل 820 عملیات اطفاء حریق و 436 عملیات نیز امداد و نجات است.

وی افزود: عملیات امداد و نجات انجام شده نیز شامل 246 مورد گرفتن حیوانات موذی و وحشی، 58 مورد گیرکردن در آسانسور، 36 مورد تصادف، 35 فقره گیرکردن انگشتر، 14 مورد رفع آبگرفتگی و سیلاب، 12 مورد ریزش آوار، چهار مورد انفجار گاز، چهار مورد عملیات غواصی، ریزش چاه و سقوط در چاه سه مورد، خفگی و گازگرفتگی 2 مورد، سقوط اشیاء و اجسام یک فقره و 21 فقره نیز سایر موارد بوده است.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار داشت: در عملیات‌های امداد و نجات انجام شده،46 نفر از شهروندان دچار آسیب‌دیدگی شده و تعداد 18 نفر از آنان نیز  فوت شده‌اند.

وی یادآور شد: در این بازه زمانی با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری دوره‌های آموزشی به شدت کاهش یافته و تعداد 60 نفر تحت آموزش درون سازمانی قرار گرفته و 160 نفر نیز به صورت برون سازمانی آموزش دیده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه