English

رفع تصرف ۱۴۰ هزار مربع اراضی دولتی و ملی در شهر عقدا

رئیس دادگاه عقدا گفت: طی چند ماه اخیر از ۱۴۰ هزار مربع اراضی دولتی و ملی در شهر عقدا رفع تصرف شده است.

رفع تصرف ۱۴۰ هزار مربع اراضی دولتی و ملی در شهر عقدا

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد حسین دهقانی رئیس حوزه قضایی عقدا گفت: در راستای عملیات رفع تصرف اراضی ملی و صیانت از بیت المال از 25 هزار متر مربع از اراضی ملی در عقدا رفع تصرف شد.

وی در این رابطه بیان داشت: با دستور قضایی و همکاری ماموران یگان حفاظت مسکن راه و شهرسازی از ۳۰ قطعه زمین به متراژ ۲۵ هزار متر مربع رفع تصرف و حصارهای آنها تخریب شد.

این مقام قضایی اظهار داشت: در راستای حفظ حقوق بیت المال و برخورد با زمین خواران، دستگاه قضا با قانون شکنان در هر جایگاهی که باشند برخورد قاطع خواهد کرد.

رئیس دادگاه عقدا در رابطه با تصرفات غیر مجاز توسط برخی از افراد، افزود: با افرادی که به صورت غیرقانونی و بدون مالکیت و سند، زمین‌ها را تصرف کرده برخورد و از تصرفات آنها جلوگیری می شود.

دهقانی تصریح کرد: علاوه بر پیگیری و برخورد با متخلفان و متصرفان غیرقانونی اراضی ملی و دولتی، با قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز، اراضی ملی که متعلق به عموم مردم است از دستبرد متجاوزان و فرصت‌طلبان محفوظ می‌ماند.

وی ابراز کرد: طی چند ماه اخیر از ۱۴۰ هزار مربع اراضی دولتی و ملی در شهر عقدا رفع تصرف شده است.

شایان ذکر است: راستای پیشگیری از وقوع جرم مردم نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک به تصرف و تعدی به اراضی ملی، بلافاصله مراتب را جهت پیشگیری و برخورهای قاطعانه و قانونی اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه