English

عباسعلی مسیبی خبر داد:

افتتاح مرکز نیکوکاری اتاق اصناف شهرستان خمینی شهر

رییس اتاق اصناف شهرستان خمینی شهر از افتتاح مرکز نیکوکاری اتاق اصناف شهرستان خمینی شهر خبر داد.

افتتاح مرکز نیکوکاری اتاق اصناف شهرستان خمینی شهر

عباسعلی مسیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان خمینی شهر وجود مرکز نیکوکاری اتاق اصناف شهرستان امری ضروری است.

وی هدف از تشکیل این مرکز نیکوکاری را وجود واحدهای صنفی خمینی شهر برشمرد و ادامه داد: شهرستان خمینی شهر با وجود تراکم بالای جمعیت بعد از مرکز استان بیشترین واحدهای صنفی را داراست که این ظرفیت در تمام عرصه ها مشهود است.

مسیبی تشریح کرد: با ورود ویروس کرونا به کشورو شهرستان خمینی شهر اتاق اصناف کمک های فراوانی به کادر درمان نموده و خدمات فراوانی در این زمینه انجام داده اند.

این مقام مسئول از حماسه بزرگ اتاق اصناف یاد کرد و ادامه داد: نوروز امسال با توجه به وضعیت اقتصادی موجود مبلغ 3میلیارد ریال به بیمارستان نه دی خمینی شهر کمک کردند.

رییس اتاق اصناف خمینی شهر از کمک های مومنانه اصناف خبر داد و گفت: از اردیبهشت سال جاری بیش از 20هزار بسته معیشتی توسط کسبه و اصناف در اختیار نیازمندان قرار گرفت که ارزش مالی آن بیش از 40میلیارد ریال برآورد شده است.

عباسعلی مسیبی در خصوص مرکز نیکوکاری اتاق اصناف شهرستان خمینی شهر گفت: با توجه به پیگیری های مرکز بسیج اصناف کشور تاسیس مرکز نیکوکاری در اتاق اصناف خمینی شهر انجام شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی