English

بدر دریابان:

فعالان اقتصادی در پیچ و خم های بروکراسی وقت خود را از دست می دهند

نماینده اتاق بازرگانی بندرعباس در غرب هرمزگان با اشاره به لزوم حمایت مسئولان از بخش خصوصی، گفت: بخش خصوصی نبض اقتصادی کشور‌های توسعه یافته است درحالی‌که در کشور ما این بخش هنوز نتوانسته جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

فعالان اقتصادی در پیچ و خم های بروکراسی وقت خود را از دست می دهند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بدر دریابان نماینده اتاق بازرگانی بندرعباس در غرب هرمزگان، در نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی غرب هرمزگان اظهار کرد: در حالی‌که نبض اقتصادی کشورهای رو به توسعه در دستان بخش خصوصی است اما در کشور ما این بخش هنوز نتوانسته است جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

وی بیان داشت: بخش خصوصی در کشورهای توسعه یافته از چنان اهمیتی برخوردار است که خود به تنهایی به عنوان نهادی قانون‌گذار محسوب می‌شود و نظرات آن‌ها در تمام امور اقتصادی کشورشان دخیل است و این درحالی است که فعالان اقتصادی کشور ما همچنان در پیچ و خم های بروکراسی اداری وقت و سرمایه خود را از دست می دهند.

دریابان تاکید کرد: روان سازی چرخ های اقتصادی کشور به ویژه استانی همانند هرمزگان توقع زیادی نیست و با توجه به قدمت تاریخی و تجاری بندر لنگه ما نیز به عنوان نماینده بخش خصوصی می کوشیم تا مشکلات بازرگانان را شناسایی، کارشناسی و برای آنها چاره جویی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه