English

به یادبود سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شد؛

آزادی ۱۰۰ نفر زندانی معسر مالی از زندان های استان اصفهان

رییس کل دادگستری استان اصفهان ازآزادی 100 نفر زندانی معسر مالی از زندان های استان اصفهان به یادبود سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

آزادی 100 نفر زندانی معسر مالی از زندان های استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا حبیبی اظهار کرد: به یادبود سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و با حمایت سازمان بسیج حقوقدانان و سپاهیان و خیران استان تعداد 100 نفر از زندانیان معسر مالی از زندان های استان اصفهان آزاد شدند.

وی افزود: امروز هم شاهد یکی دیگر از این اقدامات ارزشمند از سوی سازمان بسیج حقوقدانان و سپاه صاحب الزمان استان این بار در حوزه کاهش جمعیت زندان و حمایت و کمک به آزاد 100 نفر زندانی جرایم غیرعمد و مالی در سطح زندان های استان هستیم.

این مقام مسئول یادآور شد: نباید فراموش شود که با این اقدام خداپسندانه علاوه بر رهایی این تعداد زندانی چندین برابر این میزان که خانواده های زندانیان هستند که به نوعی در بند اسارت و مشکلات عدیده ناشی از زندانی بودن سرپرست خود می باشند، آزاد گردیده اند و از این رو اینگونه اقدامات از اجر و مزد فراوان دنیوی و اخروی نزد خداوند برخوردار است.

رییس دستگاه قضایی استان اصفهان در پایان خطاب به زندانیان آزاد شده نیز بیان داشت: شایسته است به شکرانه این نعمت بزرگ آزادی تلاش نمایند در جامعه پیام آور امر پیشگیری از وقوع جرم باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه