English

حسین سلامی ؛

یک نفر از مدیران مراکز جهاد کشاورزی جیرفت بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: در راستای سیاست های قوه قضاییه بر لزوم حفظ حقوق عامه و مبارزه با فساد، یکی از مدیران مراکز جهاد کشاورزی توابع جیرفت به اتهام تضییع بیت المال و اختلاس بازداشت شد.

یک نفر از مدیران مراکز جهاد کشاورزی جیرفت بازداشت شد
به گزارش خبرگزاری موج کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت، حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستانجیرفت در تشریح این خبر افزود: پرونده مربوط به اختلاس و تضییع بیت المال در اداره جهاد کشاورزی یکی از توابع جیرفت با همکاری دادستانی و سازمان بازرسی استان در حال تکمیل شدن است و یکی از مدیران فعلی مرکز جهاد کشاورزی یکی از شهرهای تابعه در این رابطه دستگیر شده است.
وی یادآور شد:  متهم مذکور پس از تفهیم اتهام در شعبه اول بازپرسی دادسرای جیرفت، بازداشت و پس از تودیع وثیقه موقتا آزاد شده است.
دادستان جیرفت با تاکید بر اینکه تا تکمیل فرایند دادرسی و اثبات جرایم مطروحه از ذکر نام افراد به منظور حفظ حیثیت و رعایت حقوق شهروندی آنها خودداری می شود، افزود: دادستانی جیرفت با رصد دقیق و تخصصی موضوعات و گزارشات رسیده، با هر گونه تخلف،فساد و ترک فعل مدیران در هر سطح و جایگاهی بر اساس موازین قانونی و با جدیت برخورد می کند و در  این رابطه چندین پرونده مهم در سطح شهرستان جیرفت مطرح شده که در زمان مقتضی ابعاد  مختلف آنها تشریح خواهد شد.

سلامی از شهرستان جیرفت به عنوان دار الولایه و دیار سرداران شهید لشکر خط شکن ۴۱ ثارالله یاد کرد و گفت: بسیاری از مدیران این شهرستان برخواسته از بطن مردمان نجیب این شهرستان هستند که در کمال صداقت و حسن نیت در حال خدمت رسانی به جامعه می باشند و برخوردهای قضایی با متخلفان به منظور حفظ روحیه جهادی و تلاشگر مدیران توانمند و دلسوز این شهرستان انجام می شود تا خدای ناکرده اشتباهات عده معدودی از افراد غافل یا فریب خورده به پای سایر افراد نوشته نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه