English

دبیر هیات فوتبال همدان مطرح کرد:

هرگونه تخلف با برخورد قاطع مواجه خواهد شد/ برگزاری دیدار دوستانه بدون مجوز ممنوع

دبیر هیات فوتبال همدان با اشاره به اینکه برگزاری دیدار دوستانه بدون مجوز ممنوع است، گفت: هیات فوتبال و دستگاه ورزش استان همدان مسئول بی‌توجهی باشگاه‌ها در مقابل قوانین نیست و در صورت هرگونه تخلف برخورد قاطع خواهد شد.

 هرگونه تخلف با  برخورد قاطع مواجه خواهد شد/ برگزاری دیدار دوستانه بدون مجوز ممنوع

 

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مهدی بوجاریان،  دبیر هیات فوتبال همدان با اشاره به اینکه  هیات فوتبال و دستگاه ورزش استان همدان مسئول بی‌توجهی باشگاه‌ها در مقابل قوانین نیست و در صورت هرگونه تخلف برخورد قاطع خواهد شد گفت:

وی افزود: دیدارهای دوستانه نیز همانند بازی‌های رسمی نیاز به مجوز رسمی دارد و عواقب سهل انگاری برعهده مدیرعامل و مدیر تیم خواهد بود.

وی بیان کرد: از سرپرست مجموعه‌های ورزشی نیز خواسته‌ایم تا هیچ مسابقه و تمرین بدون حضور مدیر و مربیان تیم برگزار نشود.

بوجاریان خاطرنشان کرد: تمامی ورزشکاران و مربیان نیز ملزم به داشتن کارت بیمه ورزشی هستند و باید از حضور بازیکن مهمان حتی در تمرین خودداری شود.

دبیر هیات فوتبال همدان افزود: در طول مسابقات و تمرین هرگونه حادثه که براثر برخورد، درگیری و نزاع بین بازیکنان ۲ تیم صورت بگیرد، مدیرعامل و مدیریت باشگاه باید پاسخگو باشند.

وی خاطرنشان کرد: هیات فوتبال و دستگاه ورزش استان همدان مسئول بی‌توجهی باشگاه‌ها در مقابل قوانین نیست و در صورت هرگونه تخلف برخورد قاطع خواهد شد.

در جریان بازی دوستانه تیم‌های رده سنی پایه پاس و اکباتان همدان، بین بازیکنان درگیری ایجاد شد و همین مساله واکنش‌هایی را به دنبال داشت.

بنا بر اعلام هیات فوتبال همدان، تا اطلاع ثانوی تمرین تیم‌های فوتبال پاس و اکباتان در رده‌های سنی پایه به علت اخلال، بی‌نظمی و درگیری در حین انجام مسابقات دوستانه چند روز گذشته تعطیل خواهد بود.

براساس این گزارش، درگیری این ۲ تیم منجر به بدآموزی دربین نوجوانان و جوانان و رعایت نکردن اخلاق و خدشه دار شدن جایگاه فوتبال همدان شده و براین اساس هرگونه فعالیت ۲ تیم ممنوع است.

دیدار این ۲ تیم به دلیل درگیری بازیکنان نیمه کاره پایان یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی