English

توسط پالایشگاه اصفهان انجام شد؛

اهدای ۱۵۰۰دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان از اهدای 1500دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در اصفهان خبر داد.

اهدای 1500دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با بیان اینکه تولید کنندگان و صاحبان صنایع استان، پیشتازان عرصه خیر و احسان هستند، گفت: شرکت پالایش نفت اصفهان با پیوستن به کاروان همدلی، مواسات و کمک مومنانه، ۱۵۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد اهدا کرد.

وی افزود: این تبلت ها بر اساس نیازسنجی و اولویت بندی صورت گرفته با همکاری مجموعه پالایشگاه اصفهان ، به دانش آموزان خانوارهای تحت حمایت در سراسر استان اهدا خواهد شد.

زارع با یادآوری اینکه بالغ بر ۱۹ هزار دانش آموز در خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در سراسر استان مشغول تحصیل هستند، گفت: در ابتدای سال تحصیلی ۴۵۰۰ نفر از این عزیزان فاقد امکانات لازم برای تحصیل غیر حضوری بودند که تاکنون و با احتساب تبلت های اهدا شده توسط پالایشگاه اصفهان و با همکاری خیران، نیکوکاران و صاحبان نیک اندیش صنایع بزرگ استان ۳۵۰۰ نفر از این دانش آموزان صاحب تبلت یا گوشی هوشمند شده اند.

وی ادامه داد: با همه تلاش های صورت گرفته، متاسفانه کماکان ۱۰۰۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان، فاقد امکانات مناسب برای شرکت در کلاس های درس مجازی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان با تاکید بر اینکه کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند، محرومیت زدایی از آینده آنهاست، گفت از مردم نیکوکار، خیران ارجمند، نهادها، سازمان ها و شرکت های تولیدی استان اصفهان درخواست همیاری کرد و گفت: علاوه بر دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد، کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* پایگاه اینترنتی emdad.ir تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران برای دریافت کمک های نقدی و غیرحضوری در خدمت تیک اندیشان و بلند نظران اصفهانی است.

به گزارش موج، مراسمی نمادین و با رعایت همه نکات بهداشتی و قواعد فاصله گذاری اجتماعی در محل کمیته امداد استان برگزار شد و شش دستگاه از این تبلت ها به نمایندگی از همه دانش آموزان تحت حمایت به شش نفر از این عزیزان اهدا شد.

کمیته امداد اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه