English

علیرضا محمدی کرجی ران:

۵۴۰ هزار تن کالای اساسی در بندر شهیدرجایی ذخیره سازی شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از ورود یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن انواع کالای اساسی و ذخیره سازی ۵۴۰ هزار تن کالای اساسی برای ورود به بازار در بندر شهیدرجایی خبر داد.

۵۴۰ هزار تن کالای اساسی در بندر شهیدرجایی ذخیره سازی شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علیرضا محمدی کرجی ران مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در حاشیه بازدید از روند ترخیص کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی با اشاره به کالاهای اساسی ترخیص شده از این بندر، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن انواع کالای اساسی از طریق  بندر شهید رجایی وارد کشور شده که بر اساس پیش بینی های صورت گرفته این رقم تا پایان سال به ۲ میلیون تن خواهد رسید.

وی عمده کالاهای اساسی وارد شده به بندر شهید رجایی را برنج، گندم، روغن، سویا و ذرت دانست و عنوان کرد: این کالاها از طریق  ۵۳ فروند کشتی وارد بندر شهید رجایی شده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر ۵۴۰ هزار تن کالای اساسی برای ورود به بازار در این بندر ذخیره سازی  شده، خاطرنشان کرد: برای نگهداری این کالا ها علاوه بر انبارهای بخش خصوصی، ۱۸ انبار ملکی در اختیار داریم که از این میزان ۱۰ انبار به شکل ویژه برای نگهداری و انبارش کالاهای اساسی اختصاص داده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی