English

همزمان با اولین سالگرد شهید سلیمانی ؛

ساختمان ستاد مخابرات اصفهان مزین به نام شهید سلیمانی شد

ساختمان ستاد مخابرات منطقه اصفهان طی مراسمی ،مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گردید و از سردیس این شهید بزرگوار در ورودی این ساختمان رونمایی شد.

 ساختمان ستاد مخابرات اصفهان مزین به نام شهید سلیمانی شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد سردار سلیمانی ضمن برشمردن ویژگی های منحصر به فرد این شهید عزیز گفت: آنچه مهم است این است که هر کدام از ما در هر جایی هستیم پیرو این شهید بزرگوار باشیم و خود را متصف به اوصاف ایشان کنیم.

سردار فدا ولایت مداری را از ویژگی های برجسته ایشان دانست و اظهار کرد: حاج قاسم در چهار دهه خدمت صادقانه و خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ذره ای از مسیر ولایت دور نشد و همیشه خود را سرباز ولایت فقیه و رهبری می دانست.

در ادامه سرپرست مخابرات منطقه اصفهان نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به مدعوین و همکاران مخابراتی، مزین شدن ساختمان ستاد مخابرات به نام سردار دل ها را اتفاق بسیار میمون و مبارکی دانست و گفت : امیدواریم بتوانیم در خصوصیات اخلاقی و کاری دنباله رو حقیقی این شهید عزیز باشیم و در صحرای محشر شرمنده این عزیزان نباشیم.

اسماعیل قربانی با اشاره به حضور موثر ایثارگران در بین جامعه مخابراتی مخابرات منطقه اصفهان افزود: از افتخارات ما در مخابرات اصفهان،میزبانی جمع کثیری از رزمندگان دفاع مقدس در جای جای استان بوده و هست که خود نشان مانوس بودن این مجموعه با فرهنگ جهاد و شهادت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی