English

۱۶ تا ۱۹ دی‌ماه؛

برگزاری نوزدهمین نمایشگاه جامع کشاورزی در اصفهان

نوزدهمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان 16 تا 19 دی‌ماه برگزار می شود.

برگزاری نوزدهمین نمایشگاه جامع کشاورزی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، نمایشگاه کشاورزی اصفهان که یکی از رویدادهای معتبر نمایشگاهی در حوزه کشاورزی کشور به شمار می‌رود، در این دوره خود 8200 مترمربع فضای نمایشگاهی را به خود اختصاص داده و شرایطی ایجاد خواهد کرد تا متخصصان و فعالان حوزه کشاورزی، با جدیدترین تکنولوژی‌ها و امکانات این حوزه آشنا شوند.

 این نمایشگاه با حضور شرکت‌هایی از استان‌های اصفهان، تهران، زنجان و خراسان رضوی برگزار خواهد شد و فعالان حوزه‌های مختلف صنعت کشاورزی شامل آبیاری، زراعت، نهاده‌ها  باغبانی به ارائه توانمندی‌های خود خواهند پرداخت.

اکما صنعت، سبزدشت، فلاوردشت، پارس‌خاور، قم‌پلیکا، آسپاپلاست، پیکان‌پور (نماینده تراکتورسازی ایران)، بازرگانی نوآوران و یاشیل‌قطره از جمله مهمترین شرکت‌های حاضر در نوزدهمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی اصفهان خواهند بود.

گفتنی است؛ امکان بازدید نوزدهمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، فقط برای متخصصان، فعالان و کارشناسان حوزه‌های مختلف کشاورزی فراهم شده و علاقمندان می‌توانند از ساعت 10 تا 18 روزهای 16 تا 19 دی‌ماه به محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه