English

یک سوم مشترکین کم مصرف شهر لمزان از پرداخت آب بها معاف شدند

معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: بیش از یک سوم مشترکین شهر لمزان کم مصرف بوده و با اجرای طرح آب امید، این مشترکان از پرداخت آب بها معاف می شوند.

یک سوم مشترکین کم مصرف شهر لمزان از پرداخت آب بها معاف شدند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی رضایی سردره معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با بیان اینکه بیش از یک سوم مشترکین شهر لمزان کم مصرف بوده و حداکثر 6 متر مکعب در ماه آب مصرف می کنند، گفت: با اجرای طرح آب امید ، این مشترکان از پرداخت آب بها معاف می شوند.

به گفته رضایی الگوی مصرف هرمزگانی ها در ماه 16 متر مکعب است و در اجرای این طرح مشترکینی که تا دو برابر الگو آب مصرف ‌کنند پر مصرف و مشترکین با مصرف بالاتر از دو برابر الگو، بد مصرف تلقی خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به خواسته اهالی برای بررسی قبوض صادره گفت: افرادی که در این زمینه ابهاماتی داشتند از نزدیک قبوض شان بررسی و مقرر شد سایر موارد نیز در مرکز شهرستان مورد بررسی قرار گیرد.

معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همچنین در بازدید میدانی از شهر لمزان به موضوع عدم نصب مستقیم پمپ بروی شبکه ها تاکید کرد و گفت: مشترکان برای نصب پمپ ابتدا بایستی آب را از شبکه بصورت مستقیم وارد یک مخزن متعادل کننده کرده و سپس در صورت نیاز از مخزن پمپاژ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه