English

ولی اله نصر:

بهزیستی اصفهان در جشنواره های فرهنگی و هنری افراد دارای معلولیت پیشرو است

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان بیان داشت: بهزیستی اصفهان در جشنواره‌های فرهنگی و هنری افراد دارای معلولیت پیشرو است.

بهزیستی اصفهان در جشنواره های فرهنگی و هنری افراد دارای معلولیت پیشرو است

به گزارشخبرگزاری موج اصفهان، ولی اله نصر در اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان کشور با اشاره به پشتازی بهزیستی استان اصفهان در جشنواره های فرهنگی و هنری، گفت: انتظار می رود با همدلی مسئولان و حضور مطالبه گر افراد دارای معلولیت، در مسیر تسهیل شرایط توانمندسازی و حضور فعال این افراد در سطح جامعه گام برداریم.

وی بیان داشت: علیرغم توانمندی‌های افراد دارای معلولیت در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و اقتصادی، در حوزه توانمندسازی این افراد دارای مشکلات عدیده‌ای هستیم. متاسفانه علیرغم وجود قانون جامع حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت؛ برخی از دستگاه ها به وظایق قانونی خود در قبال این عزیزان آگاه نیستند.

این مقام مسئول گفت: امیدواریم با برگزاری این جشنواره‌ها و به رخ کشیدن توانمندی افراد دارای معلولیت در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی؛ جامعه و افکار عمومی به درجه‌ای از فکر و اندیشه برسد که افراد دارای معلولیت فرصت و امتیاز ویژه‌ای نمیخواهند؛ بلکه آنها فقط به عنوان یک شهروند، حق و فرصت برابری برای بروز توانمندی‌های مختلف‌شان از جامعه و مسئولین می‌طلبند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در پایان ضمن تقدیر از تمامی شرکت کنندگان، داوران، حامیان بخش دولتی و غیر دولتی و کلیه شرکت کنندگان در این جشنواره، ابراز داشت: امیدواریم سال آینده با یک برنامه ریزی دقیق و بهتر و با حضور فعال تر افراد دارای معلولیت رسانه‌ای، جشنواره‌ای پربارتر و اندیشه ورزتر برگزار کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه