English

آیین تکریم و معارفه مدیر کل زندانهای یزد برگزار شد

رئیس کل دادگستری استان یزد در آیین تکریم و معارفه مدیر کل زندانهای یزد گفت: زندان تنبیهی برای آگاه شدن انسان هاست که باید با اقدامات فرهنگی، مذهبی و اجتماعی محقق گردد.

آیین تکریم و معارفه مدیر کل زندانهای یزد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد گفت:  زندان با اجرای طرح های مطالعاتی دقیق و علمی و همکاری نهادهای اجتماعی همچون حوزه و دانشگاه باید با آسیب شناسی جرائم مددجویان در کاهش اسیبهای اجتماعی و  اصلاح و باز اجتماعی کردن زندانیان نقش اثر گذاری ایفا نمایند.

وی در آیین تکریم و معارفه مدیر کل زندانهای یزد و اقدامات تأمینی و تربیتی استان یزد افزود: زندان تنبیهی برای آگاه شدن انسان هاست که باید با اقدامات فرهنگی، مذهبی و اجتماعی محقق گردد.

وی مشارکت نهادهای علمی، فرهنگی و اجتماعی را در تحقق اهداف مهم و رسالت خطیر زندان خواستار شد و بیان داشت: باید به گونه ای عمل کرد که اگر فردی به هر دلیلی راهی زندان و متحمل حبس گردید چنان در این دوران متنبه شود که دیگر به هیچ عنوان با تکرار جرم به زندان بر نگردد.

این مقام قضایی، وجود مدیران توانمند جهادی را نیاز امروز جامعه برشمرد و گفت: بسیاری از دستاورد های چند سال اخیر زندان های استان مرهون تلاش خستگی ناپذیر و ارزشمند همین مدیران دانا و توانا، انقلابی و جهادی است.

وی توجه به مباحث فرهنگی و تربیتی را از اولویت های زندانبانی اسلامی دانست و ابراز داشت: وقتی هدف یک نهاد، اصلاح و تربیت باشد باید آن نهاد به تکیه بر اقدامات فرهنگی و تربیتی به یک دانشگاه انسان سازی تبدیل گردد.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزایش سرمایه اجتماعی را محصول کارآمدی و خدمات ارزنده مدیران انقلابی و جهادی در دوران تحول قوه قضاییه ذکر کرد و گفت: با حضور فقیهی عالیقدر همچون آیت الله دکتر رئیسی در صدر قوه قضاییه همه مدیران تحت امر نیز به عنوان خدمتگذاران صدیق مردم محسوب می شوند که خدمت به مردم و جلب رضایت آحاد جامعه را بالاترین آرمان خود می دانند.

وی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای ذوالفعلی نژاد مدیر کل سابق زندان های استان یزد از او به عنوان مدیری دلسوز، خلاق، توانمند یاد کرد و با آروزی موفقیت برای سرپرست اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی یزد، سبزواری را از مدیران انقلابی، ارزشی و  پا به کار مجموعه معرفی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه