English

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد؛

سال گذشته اجرای آسفالت در ۴۲ پروژه روستاهای استان یزد انجام شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد گفت: موضوع آسفالت معابر روستایی با سهمیه قیر رایگانی که دولت به استان ها می دهد یکی از مواردی است که همواره مورد استقبال روستاییان قرار گرفته و یکی از روش هایی است که در طول چند سال اخیر برای کمک به اجرای طرح های عمرانی به ویژه در روستاها انجام می شود.

سال گذشته اجرای آسفالت در 42 پروژه روستاهای استان یزد انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا قربانیان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد از اجرای آسفالت در 42 پروژه در روستاهای استان یزد با اعتباری بالغ بر 41 میلیارد ریال در سال گذشته خبرداد.

وی با بیان این که برای سال جدید تاکنون اعتبار و سهمیه ای در خصوص قیر رایگان صورت نگرفته افزود: امیدواریم روند تخصیص اعتبار هر چه سریعتر توسط مسئولین ابلاغ شود تا بتوانیم با برنامه‌ریزی‌ های انجام‌ شده، معابر اصلی روستاهای دارای طرح هادی را آسفالت نمود.

قربانیان یادآور شد:  از سال 1394 تا 1397 بالغ بر 11 هزار تن قیر در 270 پروژه جهت تسریع در اجرای طرح ‌های عمرانی در روستاها با همکاری و مشارکت دهیاری ها اختصاص و اجرایی شده است.

وی در تشریح این طرح گفت: موضوع آسفالت معابر روستایی با سهمیه قیر رایگانی که دولت به استان ها می دهد یکی از مواردی است که همواره مورد استقبال روستاییان قرار گرفته و یکی از روش هایی است که در طول چند سال اخیر برای کمک به اجرای طرح های عمرانی به ویژه در روستاها انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با اجرای این عملیات، کیفیت زندگی و بهسازی محیط در روستاهای سطح استان را بالا برده و باعث دلگرمی و ماندگاری روستاییان شویم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در پایان با بیان اینکه تهیه و اجرای طرح ‌های هادی روستایی یکی از وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است گفت: در طول دولت یازدهم و دوازدهم تاکنون بالغ بر 165 روستا طرح هادی مطالعه و بالغ بر 520 پروژه در 108 روستا اجرا و به بهره برداری رسیده که اغلب شامل زیرسازی، آسفالت، سنگفرش معابر، پیاده رو سازی و ... بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه