English

رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد؛

بازاریان یزد به پویش اصناف و بازاریان شهرستان یزد بپیوندند

رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد از کسبه و بازاریان یزدی خواست تاجهت عضویت در پویش اصناف و بازاریان شهرستان یزد جهت کمک به بیماران کرونایی نیازمند برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز اقدام کنند.

بازاریان یزد به پویش اصناف و بازاریان شهرستان یزد بپیوندند

علیرضا حسنی رییس اتاق اصناف مرکز استان یزد در گفت و گو با خبرگزاری موج یزد، گفت: از  روسای محترم اتحادیه های صنفی، اصناف و بازاریان شهرستان یزد در خواست کردیم به پویش اصناف و بازاریان شهرستان یزد بپیوندند.

وی افزود: تاریخ برای آیندگان خواهد نوشت که شما  بازاریان در بحران اقتصادی با وجود نبود درآمد چه کارهای بزرگی را برای بیماران کرونایی، بیمارستان ها و نیازمندان که شامل خرید دستگاه و سبد های حمایتی است انجام دادید.

 حسنی گفت: کسبه ثابت کردند، بازاریان یزدی همانطور که زبانزد کشور هستند در انفاق کردن و کمک به هم نوع خود بی نظیرند و باعث افتخار است که بازاری همیشه در کار خیر پیش قدم بودند.

وی از همکاری اصناف و بازاریان تقدیر کردو گفت: در حال حاضر بیماران کرونایی که باید در منزل بستری شوند و توان اجاره نمودن دستگاه اکسیژن ساز را برای مدت ١٥ روز  ندارند نیازمند کمک هستند و در این رابطه موسسه خیریه موکب الرضا (ع) بازار به صورت خیرخواهانه مسئولیت تهیه و نگهداری و تحویل و ارائه خدمات به افراد کمتر برخوردار که به دستگاه اکسیژن ساز نیاز دارند را تقبل کرده است.

حسنی از بازاریان یزدی درخواست کرد: با پیوستن به پویش اصناف و بازاریان یزدی، موسسه خیرین موکب الرضا (ع)بازار را برای خرید این دستگاها به هر مبلغی که صلاح می دانند همراهی کنند.

وی شماره کارت واریز کمک های نقدی بازاریان را ٦٢٧٣٨١٧٠١٠٠٠٤٩٠٥ ، موسسه خیرین موکب الرضا (ع) بازار اعلام و تاکید کرد: مبالغ اهدایی فقط به شماره کارت اعلام شده واریز شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه