English

امروز پلیس خدمتگزار پناهگاه امن مردم است

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره ماموریت های نیروی انتظامی گفت: امروز پلیس خدمتگزار با عملکرد خود پناهگاه امن مردم است.

امروز پلیس خدمتگزار پناهگاه امن مردم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت الاسلام والمسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در جمع فرماندهان و کارکنان فرماندهی انتظامی کردستان ضمن تقدیر از زحمات پلیس در راستای تامین نظم و امنیت جامعه و فراهم کردن محیطی امن توام با آرامش برای مردم اظهار داشت: همه اقشار در طول شبانه روز شاهد زحمات و تلاش این نیروهای مخلص هستند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با قدردانی از تلاش و اقدمات شبانه روزی نیروی انتظامی در خدمت به مردم گفت: پلیس در نوک پیکان مقابله با آسیب‌های اجتماعی و جرایم جامعه قرار دارد.

وی با بیان اینکه نقش پلیس در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت بر کسی پوشیده نیست، اضافه کرد: نیروی انتظامی در نوک پیکان مقابله با آسیب‌ها، جرایم و مشکلات جامعه قرار داشته و ضروری است مردم و سازمان‌ها در این رسالت خطیر به این نیرو کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: ملازمات ذهنی، اخلاقی و معنوی لازمه ماموریت‌های نیروی انتظامی بوده و ارتقا معنویات و اخلاقیات در مجموعه پلیس رضایتمندی مردم از اقدامات آنها را بدنبال داشته است.

وی یادآور شد: پیامبر بزرگ اسلام (ص) در روایتی اخلاص را اولین عامل رمز موفقیت در خدمت به مردم دانسته‌اند و امروز نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی ایران با تاسی از این آموزه به رسالت خود برای خدمت بی منت به مردم عمل می‌کند.

حجت الاسلام پورذهبی امنیت امروز ایران اسلامی را حاصل مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی های نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی دانست و تاکید کرد: توفیق خدمت به مردم در مجموعه نیروهای مسلح افتخاری است که نصیب این قشر شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه رضایتمندی مردم در انجام هر کاری ملاک عملکرد است، گفت: نیروی انتظامی امروز پناهگاه امن مردم است لذا رضایت مردم بایستی در اولویت ماموریت‌های پلیس خدمتگزار باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه