English

انقعاد تفاهم نامه همکاری مابین سازمان فنی و حرفه ای و استانداری کردستان

تفاهم نامه همکاری آموزشی با هدف ارتقای توانمندی و مهارت افزایی نیروی انسانی مابین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و استانداری کردستان منعقد شد.

انقعاد تفاهم نامه همکاری مابین سازمان فنی و حرفه ای و استانداری کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، تفاهم‌نامه همکاری آموزشی با هدف ارتقای سطح توانمندی و مهارت افزایی نیروی انسانی در عناوین مختلف آموزشی بین استانداری کردستان و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور امضا شد.

این تفاهم نامه با هدف ارتقای توانمندی و مهارت افزایی نیروی انسانی در عناوین آموزشی مرتبط با مزیت‌های رقابتی،  ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه کردستان در حوزه اشتغال روز سه‌شنبه به امضای علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و بهمن مرادنیا استاندار کردستان منعقد شد.

بهمن مرادنیا در این رابطه گفت:‌ توانمندسازی مهارتی کارجویان و شاغلین مناطق شهری و روستایی در استان کردستان به منظور ایجاد اشتغال پایدار براساس ظرفیت‌های استان، تقویت و توسعه آموزش های مهارتی با رویکرد فناورانه از جمله موضوعات این تفاهم‌نامه است.

استاندار کردستان اضافه کرد: محوریت کارآفرینی و ارتقای مهارت ‌های کسب و کار در جمعیت فعال اقتصادی استان و ایفای نقش موثر در رشد اقتصادی، ایجاد و توسعه اشتغال پایدار و استفاده بهینه از فرصت ها و منابع انسانی در استان به منظور رفع نیاز همه طرح‌های توسعه ای دولتی و غیردولتی استان کردستان بر اساس اولویت‌های توسعه منطقه ای از جمله دیگر موضوعات دنبال شده در این تفاهم نامه همکاری است.

مرادنیا در ادامه افزود:‌ همکاری و استفاده از تشریک مساعی تمام بخش‌های دولتی و خصوصی در ایجاد دپارتمان های ملی گلخانه در شهرستان‌های دیواندره، قروه مریوان و دهگلان، دپارتمان ملی ساخت آلات موسیقی سنندج، دپارتمان ملی بورس در سنندج، دپارتمان ملی سنگ شهرستان قروه و دپارتمان ملی بوم گردی از جمله تعهدات استانداری کردستان در این تفاهمنامه است.

وی یادآور شد: همکاری در شناسایی و اجرای طرح مهارتی روستاها در قالب هر شهرستان 20 روستا، همکاری در تدوین و تصویب سند راهبردی مهارت، همکاری و تسهیل در تخصیص اعتبار به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان به منظور تجهیز کارگاه از طریق فرمانداری شهرستان‌ها و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از جمله دیگر تعهدات استانداری است.

مرادنیا تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه همکاری در برگزاری مسابقات آزاد با بکارگیری ظرفیت تمامی سازمان‌ها و نهادهای استان در زمینه ساخت ادوات موسیقی و لباس اقوام ایرانی از طریق بکارگیری ظرفیت بخش دولتی و خصوصی مرتبط در استان مورد توجه قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: توجه و تامین اعتبار برای اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه تمام شهرستان های سقز، کامیاران و بانه از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، همکاری در پیاده سازی طرح‌های مهارت جامعه محور و توان افزایی ساکنین مناطق مرزی بر اساس توافق مصوبات ابلاغی سازمان با همکاری ذینفعان طرح از جمله تعهدات دیگر استانداری کردستان در این تفاهم نامه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی