English

فرماندار اردکان؛

مدیران دستگاه های اجرایی برای پیشگیری از بحران های ناشی از بارندگی آماده باشند

فرماندار اردکان گفت: انتظار می رود مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان با دقت و سرعت عمل، نسبت به شناسایی و پیگیری نقاط بحرانی و حادثه خیز ناشی از سیل به علت بارش های پیش رو تلاش کرده و روسای ادارات شخصا پیگیر امورات باشند.

مدیران دستگاه های اجرایی برای پیشگیری از بحران های ناشی از بارندگی آماده باشند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، بهروز شهابی زاد فرماندار اردکان در نشست هماهنگی مدیریت بحران اردکان افزود: با توجه به شروع فصل زمستان و شروع بارش های باران و برف در مناطق شهری و روستایی و احتمال وقوع سیل در منطقه، مدیران و مسوولان دستگاه های ذیربط و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان باید در مواقع بحران با حضور سریع و به موقع خود در محل،  اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار اردکان تصریح کرد: در امر مدیریت بحران، پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کلیه دستگاه های اجرایی باید برای این امر مهم برنامه ریزی کنند. 

شهابی زاد اظهار داشت: انتظار می رود مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان با دقت و سرعت عمل، نسبت به شناسایی و پیگیری نقاط بحرانی و حادثه خیز تلاش کرده و روسای ادارات شخصا پیگیر امورات باشند.

وی گفت: در بحث مدیریت بحران امکانات و تجهیزات و آماده و به روز بودن این امکانات مهم است و می طلبد دستگاه های  اجرایی مرتبط امکانات و تجهیزات دستگاه ذیربط خود را احصا کنند تا در صورت کمبود امکانات بتوانند  قبل از وقوع بحران نسبت به رفع کمی و کاستی های موجود اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی