English

رفع تصرف اراضی دولتی اشکذر به محض ارسال حکم قطع انجام شود

رئیس دادگستری شهرستان اشکذر گفت: تمامی دستگاه های اجرایی ذی ربط ضمن همکاری و تعامل با دستگاه قضا لازم است به محض قطعیت آرای صادره نسبت به فراهم نمودن زمینه اجرا و اعاده اراضی به دولت اقدام نمایند.

رفع تصرف اراضی دولتی اشکذر به محض ارسال حکم قطع انجام شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدحسین دهقانی زاده رئیس دادگستری شهرستان اشکذر گفت: از خرداد ماه سال جاری تاکنون برای 58 هزار و 540 متر از اراضی ملی در شهرستان اشکذر حکم رفع تصرف صادر گردید.

وی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی، افزود: بخشی از احکام صادره اجرا شده و از اراضی رفع تصرف شده و بخشی نیز هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

این مقام قضایی اظهار داشت: تمامی دستگاه های اجرایی ذی ربط ضمن همکاری و تعامل با دستگاه قضا لازم است به محض قطعیت آرای صادره نسبت به فراهم نمودن زمینه اجرا و اعاده اراضی به دولت اقدام نمایند.

وی بررسی وضعیت اراضی واگذار شده را امری ضروری دانست و تصریح کرد: با توجه به طرح دعوا در این رابطه، که حکایت از بلاتکلیف بودن چندین ساله اراضی دارد، کلیه نهادها و دستگاه های اجرایی که اقدام به واگذاری اراضی جهت اجرای طرح های کشاورزی، صنعتی، دامپروری و غیره نموده اند با یک برنامه واحد و زمان بندی شده باید نسبت به بررسی و پایش تمام واگذاری ها اقدام کنند.

دهقانی زاده افزود: در رابطه با اشخاصی که طرح های خود را اجرا ننموده اند اقدام مقتضی جهت فسخ قراردادها، طرح دعوا در دادگستری و اعاده اراضی به دولت جهت واگذاری ذخایر ملی به مجریان واقعی طرح ها صورت پذیرد.

لازم به ذکر است در این جلسه فرماندار، اعضای شورای تامین و روسای ادارت ثبت اسناد و املاک،منابع طبیعی ،مسکن و شهرسازی و جهاد کشاورزی نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه