English

عاملان شکار و سلاخی گوشت الاغ در بندرعباس به دام افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از دستگیری دو نفر شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار الاغ در منطقه سیاهو و تنگ زاغ بندرعباس نموده و قصد داشتند گوشت آن را به فروش برسانند، خبرداد و گفت: تحقیق و بازجویی از متهمان در این زمینه بصورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد.

عاملان شکار و سلاخی گوشت الاغ در بندرعباس به دام افتادند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ تیمور دولتیاری صبح امروز (۲۰ آذرماه) در تشریح خبر عاملان شکار و سلاخی گوشت الاغ در بندرعباس، کرد: عوامل گشت پاسگاه قطب آباد حین گشت زنی در محور تونل تنگه زاغ بندرعباس،  به دو نفر که اسلحه ساچمه زنی به همراه داشتند مشکوک و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:  مأموران با نزدیک شدن به این افراد مشاهده کردند نامبردگان در حال سلاخی و پوست کردن یک رأس الاغ هستند که با همکاری عوامل بسیج روستای گهره و چامکهو متهمان دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به آنان توقیف و یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس با بیان اینکه بنا به گفته متهمان خوشبختانه  موفق به توزیع گوشت الاغ نشده اند، تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و احتمال به خطر افتادن سلامت شهروندان،  تحقیق  و بازجویی از متهمان در این زمینه بصورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه