English

با هدف تجلیل از کارگران، گروه های کاری و واحدهای نمونه؛

مهلت ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تلاش هرمزگان تمدید شد

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان از تمدید مهلت ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان برای حضور در جشنواره امتنان تا۳۰ آذرماه سال جاری خبر داد.

مهلت ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تلاش هرمزگان  تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیامرث برخورداری مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، افزود: بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی، با توجه به شرایط موجود و محدودیت های ناشی از گسترش بیماری کرونا ویروس، زمان ثبت نام کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در پورتال جشنواره امتنان به نشانی emtenan.mcls.gov.ir   تا پایان آذر امسال تمدید شد.

وی اظهارداشت: جشنواره امتنان، هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه های کاری و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود.

ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه