English

رشد ابر در نقاط شمالی و شرقی هرمزگان/ماندگاری هوای سرد در استان

معاون فنی شبکه ی ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز، آسمان استان صاف و در برخی نقاط شمالی و شرقی استان با افزایش ابر پیش بینی می شود.

رشد ابر در نقاط شمالی و شرقی هرمزگان/ماندگاری هوای سرد در استان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ی ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز، آسمان استان صاف و در برخی نقاط شمالی و شرقی استان با افزایش ابر پیش بینی می شود.

وی گفت: یک موج نسبتا ضعیف بارشی در نقاطی از جنوب شرق کشور فعالیت خواهد داشت که بارش های موثر آن روی استان کرمان و سیستان و بلوچستان خواهد بود، در برخی نقاط شمالی استان و نقاطی از دریای عمان افزایش ابر  و احتمال بارش پراکنده و خفیف  دور از انتظار نخواهد بود.

عارفی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در ساعات بعدازظهر، در جزایر غربی (کیش و لاوان )، وزش باد نسبتا شدید شمال غربی و از اواخر شب در تنگه ی هرمز وزش باد نسبتا شدید شمال شرقی پیش بینی می شود و دریا در این مناطق  نسبتا مواج خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه توصیه می شود شناورهای سبک از تردد‌های دریایی خودداری کنند، ادامه داد: پدیده ی قابل توجه روز جمعه (در ساعات صبح تا ظهر) در مناطق شرقی و مرکزی استان و در تنگه هرمز وزش باد نسبتا شدید شمال شرقی  و مواج شدن دریا خواهد بود.

عارفی در پایان اضافه کرد: از لحاظ دمایی با توجه به ماندگاری هوای نسبتا سردتا اوایل هفته آینده،توصیه می شود کشاورزان به ویژه در مناطق شمالی استان ، اقدامات لازم در خصوص محافظت از محصولات کشاورزی در دستور کار قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه