English

برقراری ۲ هزار و ۱۳۳ درخواست بیمه بیکاری یزد از خردادماه تاکنون

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: افرادی که از تاریخ 10 اسفندماه سال گذشته تا پایان اردیبهشت سال جاری کار خود را از دست دادند و در سامانه مذکور ثبت نام نمودند مبالغی از طرف سازمان برنامه و بودجه به صورت متمرکز و کشوری به آنها پرداخت شد.

برقراری 2 هزار و 133 درخواست بیمه بیکاری یزد از خردادماه تاکنون

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد درباره شرایط مقرری بگیران بیمه بیکاری استان یزد گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی در موج اول کرونا، حدود 18 هزار نفر از کارگران جهت استفاده از بیمه بیکاری در سامانه ثبت نام نمودند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که از تاریخ 10 اسفندماه سال گذشته تا پایان اردیبهشت سال جاری کار خود را از دست دادند و در سامانه مذکور ثبت نام نمودند مبالغی از طرف سازمان برنامه و بودجه به صورت متمرکز و کشوری به آنها پرداخت شد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان اینکه با راه اندازی سامانه جامع روابط کار تعداد 3 هزار و 904 نفر از ابتدای خرداد در این سامانه ثبت نام نمودند تصریح کرد: خوشبختانه طبق برآوردهای صورت گرفته حدود 14 هزار نفر از کارگران در واحدهای تولیدی خود مشغول به کار شده اند.

وی اضافه نمود: از تعداد ثبت نام های صورت گرفته از ابتدای خرداد در سامانه با برقراری بیمه بیکاری 2 هزار و 133 نفر موافقت و با درخواست 462 نفر نیز با توجه به دلایل و محدودیت های قانونی مخالفت شد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یادآوری کرد: برخی از متقاضیانی که از موج اول کرونا (10 اسفندماه 98 تا 31 اردیبهشت ماه 99) در سامانه بیمه بیکاری ثبت نموده و هنوز از طرف سازمان برنامه و بودجه هزینه ای به حساب آنها واریز نشده است، اسامی آنها به وزارتخانه جهت پیگیری ارسال شده و مکاتبات متعددی نیز در این زمینه برای پرداخت مبالغ تعیین شده انجام گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه