English

شهرداری منطقه هشت در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی رتبه نخست را کسب کرد

شهرداری منطقه هشت در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی رتبه نخست را کسب کرد.

شهرداری منطقه هشت در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی رتبه نخست را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری موج قم،‌ محمد رمضانی با اشاره به کسب رتبه نخست بین شهرداری‌های مناطق هشتگانه شهر در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ و کسب رضایتمندی عمومی، اظهار داشت: در ارزیابی به عمل آمده از میزان پاسخگویی و رضایتمندی مردمی از شهرداری‌های مناطق هشتگانه شهر قم، شهرداری این منطقه رتبه نخست در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی سامانه ۱۳۷ و کسب رضایتمندی عمومی را به دست آورد.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم گفت: این منطقه یکی از مناطق ویژه شهر قم بوده که بسیاری از طلاب، دانشجویان و اساتید دانشگاه در این منطقه سکونت دارند.

رمضانی به اهتمام ویژه کارکنان شهرداری منطقه هشت به پاسخگویی نیازمندی‌های مردم اشاره کرد و افزود: در همین راستا به طور مستمر پیام‌های دریافت شده از سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ با سرعت پیگیری شده و اطلاعات لازم در خصوص اقدامات صورت گرفته در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: تعامل با شهروندان و ارائه خدمات مطلوب به ساکنین پردیسان در اولویت کاری منطقه است و در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: تماس شهروندان به عنوان یک دستور کار است و اهتمام ویژه برای پیگیری موضوعات مطرح شده از سوی شهروندان در میان تمامی پرسنل منطقه نهادینه شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی