English

با رعایت شیوه نامه های بهداشتی؛

مستند اولین شهید بسیجی مدافع حرم هرمزگان اکران می شود

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان از اکزان فیلم مستند اولین شهید بسیجی مدافع حرم ‌استان‌ خبر داد و گفت: فیلم شهید مدافع حرم عبدالحمید سالاری از ساعت 17:30 امروز 15 آذرماه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به صورت محدود در حسینیه عاشقان ثار الله سپاه امام سجاد(ع) اکران می شود.

مستند اولین شهید بسیجی مدافع حرم هرمزگان اکران می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان سرگرد پاسدار محمد سالاری مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت : با حضور سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه و مسئولین استانی و بدون حضور عموم مردم و همزمان با مراسم گرامیداشت دانشمند هسته ای  شهیدمحسن فخری زاده ، فیلم شهید مدافع حرم عبدالحمید سالاری از ساعت 17:30  روز شنبه 15 آذرماه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به صورت محدود در حسینیه عاشقان ثار الله سپاه امام سجاد(ع) اکران می گردد.

سرگرد پاسدار محمد سالاری خاطرنشان کرد: این مستند با پشتیبانی و مساعدت سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام ، رهنمودهای معنوی مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان حجت الاسلام والمسلمین موسی پولادی و همکاری  صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و خانواده معظم شهید سالاری وبا تلاش های شبانه روزی عوامل گروه تلویزیونی سپاه امام سجاد(ع) و کارکنان معاونت روابط عمومی و تبلیغات به مدت 45 دقیقه تولید و آماده پخش است و در ساعت 18:20  روز شنبه 15 آذر از سیمای استانی  شبکه خلیج فارس پخش می شود.

وی تصریح کرد :خداوند متعال درقرآن کریم فرموده است شهدا زنده اند و نزد خداوند روزی می خورندو این مطلب بیانگر جایگاه والای آنهاست و شهدای عزیز مدافع حرم توانستند نقش بسزایی دردفاع ازدین اسلام و حمایت از مظلومان ایفا نمایند.

سالاری اضافه کرد :کار  تحقیق و پژوهش از زندگینامه این شهید بزرگوار از22 شهریور ماه به مدت 40 روز انجام شدوپس از یک ماه کار تصویر برداری و  تدوین این اثر آماده پخش ازسیمای مرکز خلیج فارس  می باشد.

شهید عبدالحمید سالاری آذر سال ۹۴ در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در درگیری با گروه تروریستی داعش در سوریه به شهادت رسید.

این شهید متولد سال ۱۳۵۵ روستای سردر از توابع شهرستان حاجی آباد بوده و از خود ۲ فرزند به نام های «محمدامین» و «زهرا» به یادگار گذاشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه