English

رئیس اتاق بازرگانی ایران:

ایران و قطر می‌توانند همکاری‌های چندجانبه داشته باشند

رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: ایران و قطر می‌توانند همکاری‌های سه‌جانبه و چندجانبه داشته باشند.

ایران و قطر می‌توانند همکاری‌های چندجانبه داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، غلامحسین شافعی در حاشیه هفتمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر ، روسای اتاق های بازرگانی ایران و اصفهان با رئیس اتاق بازرگانی و صنایع قطر ضمن تشریح اولویت‌های راهبردی اتاق ایران برای همکاری با کشور قطر، بر ضرورت تبادل هیات‌های تجاری بین دو کشورتاکید شد.

وی صنایع ساختمان،کشتیرانی، ترانزیت، گردشگری، پتروشیمی، انرژی، هتل‌سازی ، غذایی ، لبنی ، دارویی و لوازم پزشکی را از جمله مهم‌ترین زمینه‌های همکاری مشترک ایران و قطر دانست و تاکید کرد: ایران و قطر می‌توانند همکاری‌های سه‌جانبه و چندجانبه داشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: شیلات و آبزیان  و همچنین صنایع لبنی برای سرمایه گذاری قطر در ایران از حیث تولید برای بازار قطر بسیار مستعد و قابل اجراست.

مسعود گلشیرازی،رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز به تشریح محورهای ۵ گانه پیشنهادی در حوزه سرمایه گذاری و مشارکت قطر با تجار و فعالان اقتصادی اصفهانی پرداخت.

در ادامه این نشست، خلیفه بن جاسم آل ثانی، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع قطر ابراز امیدواری کرد زمینه سرمایه گذاری و تجارت بین ایران و قطر  توسعه یابد.

وی تاکید کرد: ایران و قطر به عنوان دو کشور دوست و همسایه، جدای از مناسبات فرامنطقه‌ای لازم است که در منطقه همکاری خود را روز به روز گسترش داده و الگویی برای دیگر کشورها باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه